چه اتفاق خواهد افتاد اگر مردم با آلپورت سندرم درمان نشود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سندرم آلپورت درست مثل بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری ژنتیکی است. عنوان هیچ درمانی برای این بیماری وجود دارد، بیماران در مورد آگهی ها بسیار نگران هستند. سپس چه اتفاقی خواهد افتاد اگر مردم به سندرم آلپورت درمان نشود؟

سندرم آلپورت با التهاب واحد فیلترینگ در کلیه ها، که در آن ساختار طبیعی کلیه توسط زخم بافت به تدریج جایگزین برجسته. این می تواند اندام های مختلف از جمله کلیه ها، گوش ها و چشم باشد. به طور کلی، زنان مبتلا به این بیماری تنها شنونده از دست بدهند و بسیاری از آنها می تواند یک زندگی عادی زندگی می کنند و طول عمر طولانی است.

چه اتفاقی می افتد اگر مردم به سندرم آلپورت درمان نشود؟

در مقایسه با زنان، مردان مبتلا به سندرم آلپورت یک پیش آگهی ضعیف. بسیاری از مردان مبتلا به سندرم آلپورت وابسته به X خواهد نارسایی کلیه در 20S و یا 30S خود را تجربه می کنند. اگر درمان نشود، در نهایت، آنها را مجبور به نیاز دیالیز یا پیوند کلیه برای حفظ زندگی است. در این مورد، طول عمر خود را به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار. با این حال، نارسایی کلیه ممکن است تا سنین 40 تا 50 رخ می دهد. علاوه بر نارسایی کلیه، بسیاری از مردان ممکن است از دست دادن شنوایی قابل توجهی توسعه و برخی ممکن است از عوارض سن متوسط آنها می میرند.

با این حال، خطر ابتلا به نارسایی کلیه را افزایش می دهد آنها به عنوان سن.

بنابراین، هنگامی که شما با سندرم آلپورت تشخیص داده، شما باید درمان در یک بار برای متوقف کردن عملکرد تشدید کلیوی و همچنین جلوگیری از دیگر عوامل خطر بالقوه دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، شما همچنین باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب با توجه به شرایط شما ایجاد کند. شاید، آن را مفید نیست بطور منظم احساس نشانه های شما اما حداقل، آن را باعث آسیب بیشتر به کلیه شما را ندارد.

حالا شما می دانید چه اتفاقی خواهد افتاد اگر مردم به سندرم آلپورت درمان نشود، بنابراین اقدامات در حال حاضر، به بیماری خود اجازه خارج از کنترل نیست.

اگر شما هر گونه کمک در کنترل سندرم آلپورت نیاز، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/ckd-treatment/3940.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، سندرم آلپورت، درمان سندرم آلپورت ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: